2018. november 3., szombat




A biorobot megteremtése 

"Az emberek többsége teljesen tájékozatlan az agykontroll kísérletek eredményeit illetően. Egyrészt agykontroll, agymosás, tudatbefolyásolás alatt valami egészen mást értenek, mint, amit ma már ténylegesen ezek a kifejezések takarnak. Itt nem arról van szó, hogy politikai célokból így vagy úgy manipulálják a közvéleményt, befolyásolják a közéleti párbeszéd témáit, hanem arról, hogy a neurológia, a pszichiátria, az elektronika és az informatika ma már rendelkezik azokkal a tudományos eszközökkel és módszerekkel, amelyekkel az egyes ember tudatát elkülönülő partíciókra (compartment-ekre) lehet felosztani. Ezek az elkülönített tudatok önállóan programozhatók és kívülről vezérlehetők. Ezáltal napjaink valósága az öntudattal, emlékezettel és önálló akarattal már nem rendelkező "biorobotok" tömeges előállításának a lehetősége. Egyes szerzők szerint, míg az 1960-as és 70-es években csak több száz ilyen programozott biorobot élt közöttünk, számuk a 80-as években már több százezerre növekedett, és a kilencvenes években pedig világszinten (a többségük Amerikában él) elérte a milliós nagyságrendet."(Drábik János)

Világszerte kísérletek folynak, melyek célja egy új embertípus, vagyis a biorobot megteremtése. A kutatások elsősorban az agyra irányulnak, de minden testrészre kiterjednek. Egyelőre valószínűleg nem hagyományos csipek beültetésével végzik, később feltételezem, menni fog nélkülük is.

Számos kísérleti alany, többek között dr. Horton is, arról számol be, hogy képesek végtagjait és arcizmait mozgatni. Nem tudja megakadályozni.


Laikusként erre két magyarázatot tudok elképzelni:

1.beültetett implantátumokkal teszik, melyeket számítógépes program segítségével irányítanak

2.besugárzás által stimulálják az agy bizonyos részét, vagyis az agy parancsot kap, hogy például mozdítsa meg az alany valamelyik végtagját

A kísérleti alanyok házát betechnikázzák, tehát mindkét elképzelés megvalósítható. A célszemélyeket kezelők (handlerek) figyelik, és ők hoznak döntéseket a kísérlet levezényléséről. A lépéseket orvosok tervezik meg, a kezelő dolga ezek lebonyolítása. A kezelőket arról lehet felismerni, hogy munkakörükből adódóan állandóan jelenteniük kell a kísérleti alany helyzetét, állapotát a felettesüknek, ezért folyamatosan telefonálnak. Persze, manapság sok a telefonfüggő, ez kicsit megnehezíti felismerésüket. De állandóan a célszemély közelében tartózkodnak, és innen már sejthető szerepük.

Az agykísérletekhez öt módszert alkalmaznak. Minden kísérleti alanyon naponta alkalmazzák őket felváltva. Ezek a következők (Drábik János írása nyomán):

Béta-szint: Ezt szexuális programozásnak is hívják. Ez a program eltörli az összes korábban elsajátított erkölcsi meggyőződést, serkenti a legprimitívebb szexuális késztetéseket a gátlások kiiktatásával. Úgynevezett "cat-alters"-ek (cica-fájlok) hozhatók így létre az agy béta-szintű programozásával.

Delta-szint: Ezt ún. "killer" (ölési, gyilkolási) programozásnak is nevezik. A kísérleti alanyok elveszítik félelemérzetüket. Szervezetten hajtják végre a kapott megbízatásokat. Az önpusztító vagy öngyilkosságot eredményező instrukciók is a programozásnak e delta-szintjén kerülnek rögzítésre az agyban.

Téta-szint: Ezt pszichikai programozásnak tekintik. Telepatikus képességek kifejlesztése (agyban elhelyezett implantátumokat, irányított energia-lézereket használva, mikrohullámú és elektromágneses sugárzásra). Jelentések szerint ezeket rendkívül fejlett komputerekkel és csúcstechnológiájú műholdkövető-rendszerekkel összekapcsolva alkalmazták.

Omega-szint: Ez az ún. önpusztító (self-destruct) formája a programozásnak, amit úgy is ismernek, mint "Code Green" (Zöld Kód). Az ennek megfelelő viselkedési formák magukban foglalják az öngyilkossági késztetéseket és az öncsonkítást. Ezt a programot rendszerint akkor aktivizálják, amikor az agykontroll alanya (victim or survivor - áldozat vagy túlélő) elkezdi a terápiát vagy a kihallgatást és túlságosan sok anyag kerül elő sértetlenül az emlékezetéből.

Gamma-szint: Hiedelmek betáplálása, vallásosság kialakítása, átformálása.

A kísérleti alanyokon az agy manipulálása, megerőszakolása nyomot hagy: ez főleg a szemeken látszik meg, melyek asszimetrikusak lesznek.

Az programozását jelképek segítségével is végzik.

Drábik János:

„Jó példa a tudatküszöb alatti programozásra a Pochahontas nevű Disney-film. Ezt a rajzfilmet a 33. jelzéssel látták el, ami a skót rítusú szabadkőművességnek a legmagasabb foka. A filmben Willow-nagymama, vagyis Fűzfa-nagymama egy misztikus 400 éves öreg fa, amely tanácsokkal látja el az árva Pochahontast, azt sugalmazva neki, hogy hallgassa a szívét és találja meg a válaszokat abban. Fűzfa-nagymama folyamatosan kétértelműségeket mond tele értelmi irányváltoztatásokkal, például "néha a jobb út (right path) nem a legkönnyebb". Az ezoterikus következtetés: "a balra vezető út (left path, vagyis a pusztuláshoz vezető rossz út) a könnyebbik.

Bizonyos gondolat-rendszer szerint strukturált lélekben a fűzfa a druida-vallás okkult erőit jelképezi. A fa ágainak, leveleinek és gyökérrendszerének az átható képe nagyon fontos, minthogy bizonyos sötét lelki tulajdonságok kapcsolódnak a Fűzfa-nagymama-programozáshoz.

Először is, az ágakat arra használják, hogy megvesszőzzék az áldozatokat a szertartások során lélektisztítási célból.

Másodszor a fűzfa kiállja a legszigorúbb időjárási megpróbáltatásokat is, mint például a viharokat, és közismert a hajlékonyságáról, rugalmasságáról. A programok alanyai, az áldozatok és a túlélők, úgy írják le a fűzfa ágait, mint amelyek átfonják és körülölelik őket, azt sugalmazva: nincs remény az elmenekülésre.

Harmadszor, a fűzfa mély gyökérrendszere azt a benyomást kelti a kísérleti alanyban, hogy egyre mélyebbre és mélyebbre zuhan egy szakadékba, miközben hipnotikus transzban van.”

Az emberkísérleteket még Mengele kezdeményezte a II. világháború folyamán. Az ő kísérleteit folytatva jutottak el az MK-Ultráig.

"Valószínűleg Mengele használta a már említett Dr. Green álnevet (...) 
A túlélő kísérleti alanyok gyakran emlegetik fényes fekete csizmáit, amint ide-oda járkált a szobában, és a százszorszép leveleit húzogatva mondogatta: szeretlek, nem szeretlek, szeretlek, nem szeretlek... Amikor az utolsó levélszirmot is letépte, akkor a leggonoszabb módon megkínozta azt a kisgyermeket - a többi gyermek jelenlétében -, akit éppen pszichikailag programozott. A lelkileg meggyötört túlélők arra is visszaemlékeznek, hogy meztelenül majmok közé, ketrecekbe zárták őket. A majmok arra voltak trenírozva, hogy bántalmazzák őket. Mindebből arra lehet következtetni, hogy Mengele az emberek állati szintre történő visszavetését fontosnak tartotta."

Jean-Jacques Rousseau: “Vissza a természethez!” 

Milyen is egy biorobot?

Egy reklámban megtekinthetjük az új embertípust. Hivatalosan egy parfüm reklámja, valójában az élere kelt Frankensteint mutatják be nekünk. Cselesen egy nagyon szép és nagyon tehetséges táncosnő kelti életre az új szörnyeteget.

Hiszen nincs benne semmi ijesztő vagy horrorisztikus, nem igaz?




A táncosnő zöld ruhája a természetet szimbolizálja. És utalása a Mengele-féle emberkísérletekre, hiszen dr. Green álnéven folytatta a háború után kísérleteit.

Utal az agy programozására is:

"Omega-szint: Ez az ún. önpusztító (self-destruct) formája a programozásnak, amit úgy is ismernek, mint "Code Green" (Zöld Kód). "

Az ember is a természet része, de eltávolodott tőle, ezt hozta magával a civilizáció. A reklám bevezető részében ezt láthatjuk: a túlcivilizált, túlszocilaizálódott embert. A zöld ruhás táncosnő már nem érzi jól köztük magát. Kimegy.


A reklámban két szín hangsúlyos: az arany és a vörös. És ebből a környezetből kirí a zöld. A természet csak nyomokban van jelen: szigorúan rendbe szedett csokrokban, valamint a tapétán. 


A nő az arcához ér. Mintha egy gombnyomásra történne vele a változás. Elmereng. Mintha valakitől parancsot kapna.

"Téta-szint: Ezt pszichikai programozásnak tekintik. Telepatikus képességek kifejlesztése."

 Szemei asszimetrikusak, az agykontroll egyértelmű jele.

És ekkor irányíthatatlanná válnak mozdulatai. Előbb arckifejezése. Mintha minden egyes része önálló életre kelne. Majd elindul, lépései robotszerűek, azt sugallja, hogy nem ő irányítja végtagjait. Az elállatiasodott mozdulatok ismét arra utalnak, hogy kilépett a civilizációból és visszatért a természethez.

A tükör előtt a majmokra jellemző mozdulatokat tesz.

"A lelkileg meggyötört túlélők arra is visszaemlékeznek, hogy meztelenül majmok közé, ketrecekbe zárták őket. A majmok arra voltak trenírozva, hogy bántalmazzák őket. Mindebből arra lehet következtetni, hogy Mengele az emberek állati szintre történő visszavetését fontosnak tartotta."


Majd megpillantja a telefonáló kezelőjét. A handlert. De a felszabadult biorobot már semmiféle irányítást nem tűr el. Leüti a handlert, akinek kiesik kezéből a telefonja.

Izmait mutatja, vagyis erősnek, legyőzhetetlennek érzi magát.

"Delta-szint: Ezt ún. "killer" (ölési, gyilkolási) programozásnak is nevezik. A kísérleti alanyok elveszítik félelemérzetüket."

Önállósul. A tapéta előtti jelenet a virágok és levelek előtt a programozásra utal.
"A fa ágainak, leveleinek és gyökérrendszerének az átható képe nagyon fontos, minthogy bizonyos sötét lelki tulajdonságok kapcsolódnak a Fűzfa-nagymama-programozáshoz.
A programok alanyai, az áldozatok és a túlélők, úgy írják le a fűzfa ágait, mint amelyek átfonják és körülölelik őket, azt sugalmazva: nincs remény az elmenekülésre."

Szabadulna, de mozdulatai irányíthatalanokká válnak ( a kéz rángatózása). Igyekszik úrrá lenni testén.

A színpadi jelenet következik. Táncol az üres nézőtérnek, majd lezuhan a mélybe. Utalás a hipnózisra, amely során elhitetik a kísérleti alannyal, hogy nem menekülhet, „egyre mélyebbre és mélyebbre zuhan egy szakadékba, miközben hipnotikus transzban van”.



Az épület elhagyása a régi énjével való szakítást, a régi világ hátrahagyását jelenti.

Egy új világba lép, melyhez az út a mindentlátó szemen keresztül vezet.








Ő megteszi ezt az utat.

Mi is kövessük?

Tényleg ezt akarjuk?

Vagy csak ne foglalkozzunk vele, mert úgyis összeesküvés-elmélet?




Akkor is, ha szinte lerajzolják nekünk, hogy mi vár ránk.


Íme még egy értelmezése e reklámnak vallásos megközelítésből. A szimbolizmus megfejtése érdekes, de a táncosnő nem a megszállottságot játssza el. Nincs itt semmiféle démoni meg természetfölötti. Csak a DARPA. Meg a NASA. És néhány erkölcstelen embereken kísérletező orvos é s tudós. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése